این باربری تمام بار های شما را بصورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار میدهد.

باربری رزکان کرج

فهرست مطالب

۳۰ سال تجربه عالی در باربری کرج شرکت باربری رزکان کرج یکی از قدیمی ترین شرکت های باربری در استان های اهواز و خوزستان می باشد. این شرکت هواپیمایی با سابقه درخشان ۳۰ ساله، بالاترین کیفیت خدمات را به هزاران نفر از ساکنان رزکان ارائه کرده است. دستیابی به رضایت کامل مشتری هدف اصلی باربری رزکان برای سالیان متمادی بوده است. مشارکت، تخصص و مسئولیت سه اصل کلیدی است که همه کارکنان باید از رعایت آنها اطمینان حاصل کنند.

با افزایش و توسعه وسایل حمل و نقل، رسیدن ایمن بار به مقصد به مهمترین موضوع تبدیل شده است.   ارائه بیمه تمامی تجهیزات شما ضمانت شغلی ماست. شرکت باربری رزکان کرج با بیمه کلیه کالاهای تجاری و اثاثیه منزل علاوه بر حمل بار با سرعت بالا از شما دعوت به سفری راحت و آسوده می نماید.

بسته بندی اولیه با محموله قابل اعتماد

یکی از دغدغه های اصلی مشتریان ما در باربری رزکان کرج نحوه بسته بندی است. بسته بندی مناسب از چهار جهت مهم است:
راحتی و سرعت حرکت کالا سالم و بدون آسیب رسید. فضای کمتری را اشغال می کند و هزینه حمل و نقل را کاهش می دهد.

بسته‌بندی سریع‌تر و آسان‌تر وسایل در مقصد اگر قصد اسباب کشی دارید و زمان کافی برای بسته بندی اثاثیه منزل یا محل کار خود ندارید، تیم حرفه ای و مجرب ما آماده است تا با بهترین کیفیت و اصول ممکن وسایل شما را بسته بندی کند. خدمات بسته بندی و ارسال ما به شهروندان منطقه رزکان ارائه می شود.

 

باربری رزکان کرج

 

کادری مجرب و مجرب

کارگران باربری نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات باربری در رزکان کرج دارند. همه کارکنان ما کاملا حرفه ای و متعهد به سلامت محموله هستند. کارکنان باربری رزکان کرج مهارت و تجربه لازم را برای رسیدگی به موارد بزرگ و کوچک دارند. ما روی دقت اسباب کشی بسیار حساس هستیم و کارگران ما باید به این موضوع پایبند باشند. مخصوصا گاوصندوق، یخچال ساید بای ساید، میز و صندلی، تخت، پیانو و …. برای جابجایی اجسام سنگین است.

یکی از دغدغه های مشتریان شرکت های باربری کرج جابجایی اثاثیه می باشد. زیرا از همان ابتدای بسته بندی وسایل تا چیدمان آنها در مقصد، خطر آسیب دیدن اثاثیه وجود دارد. توصیه ما این است که برای آرامش خاطر و دوری از استرس و نگرانی این کار را به متخصصان بسپارید. شما عزیزان می توانید به راحتی جابجایی و جابجایی را به تیمی آموزش دیده و قابل اعتماد بسپارید. اسباب کشی منازل، ادارات، سازمان ها و مغازه های خصوصی و دولتی را در کمترین زمان ممکن با حفظ کیفیت بالا برای شما عزیزان انجام می دهیم.

وقت شناسی در بهترین باربری رزکان

محموله سریع دقیق و وقت شناس در تحویل کالا جابجایی کالا به بهترین شکل ممکن توسط اپراتور، شاخص اصلی قابل اعتماد بودن کالا است. باربری رزکان کرج به عنوان یکی از بهترین شرکت های حمل و نقل بار در کرج، همواره در تلاش هستیم تا با ارسال به موقع و دقیق، رضایت مشتریان را جلب کنیم. که نام و برند ما را در دل مشتریان نگه می دارد.

 

کرایه وانت پیکان ۳۰۰ هزار تومان
کرایه نیسان بار ۳۵۰ هزار تومان
کرایه خاور مسقف ۶۵۰ هزار تومان
کرایه کامیون مسقف ۷۰۰ هزار تومان
کرایه مینی خاور ۶۰۰ هزار تومان
دستمزد کارگر ۲۵۰ هزار تومان

 

باربری رزکان کرج به شهرستان

باربری رزکان کرج علاوه بر باربری در کرج دارای حمل و نقل از اهواز به شهرستان نیز می باشد. بنابراین، اگر تحویل خارج از شهر دارید، می توانید روی این اتوبار حساب کنید. شرکت باربری کرج به شهرستان به صورت شبانه روزی آماده حمل و نقل کالا می باشد. برای این منظور دارای انواع وسایل نقلیه مناسب برای حمل و نقل درون شهری و برون شهری می باشد و می تواند به شما در داشتن حمل و نقل ایمن از کرج به شهرها کمک کند.
باربری به تمام نقاط ایران: باربری رزکان به تهران، به شیراز، به تبریز، به یزد، به اصفهان، باربری رزکان کرج به سایر شهرهای کرج و … می باشد.

انواع کامیون های باربری

وقتی صحبت از حمل و نقل بار رزکان می شود، یکی از مهم ترین عوامل کاهش هزینه های حمل و نقل و افزایش سرعت، انتخاب وسیله نقلیه ای است که اثاثیه منزل یا محل کار شما را حمل و نقل کند.

باربری رزکان کرج با انواع خودروهای مدرن از جمله وانت، نیسان، کامیون، سقفی و روباز و انواع تریلر در مناطق شهری و برون شهری با تعهدات بیمه ای در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

 

مطالب مرتبط:

باربری کرج به مشهد

باربری کرج به تبریز

باربری کرج به اصفهان

باربری کرج به مازندران

باربری کرج به رشت

باربری کرج به کرمانشاه

باربری کرج به اردبیل

باربری کرج به اهواز

باربری کرج به شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب منتشر شده: