این باربری تمام بار های شما را بصورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار میدهد.

باربری فردیس اهری

فهرست مطالب

بسته بندی اسباب خانه فردیس کرج: در حالتی که حمل لوازم خویش را به باربری فردیس اهری بسپارید و نگران وسایل خانه خویش نباشید. گروه اثاث کشی درباربری به طور ماهر اسباب و اثاث خانه را بسته بندی می نماید. برای این فعالیت از امکانات منحصر به فرد مانند انیمیشن های گرانقدر و قطور، پلاستیک های حباب دار ضد ضربه و نایلون به کار گیری می نماید.

باربری فردیس با ارائه خدمات حرفه‌ای خود ماشین‌های مخصوص حمل اثاثیه منزل را به صورتی تعبیه کرده‌است. این ماشین‌ها به‌صورت مسقف تعبیه‌شده و کل لوازم و وسایل شما در آن به دلیل بزرگ بودن جا می‌شود.

باربری فردیس اهری

بارچینی وسایل در باطن ماشین نیز پایین بررسی سرپرست مجموعه به نحوی ایفا میگردد. وسایل فارغ از شکستگی و زخم در ماشین قرار داده شوند. در باربری فردیس اهری از کامیونت های مسقف و نیسان چادردار برای حمل اسباب و اثاث خانه استعمال می‌گردد. از طرفی اسباب و اثاث و اسباب خانه پایین بارنامه و بیمه‌طومار حمل میشوند.

حمل بار در باربری فردیس اهری با نیسان و وانت

حمل گونه های توشه با نیسان و وانت در فردیس و محمد شهر کرج، شهرک وحدت، فردیس اهری و جاده ملارد. نکته حائض اهمیت : بارهای داخل شهری که با وانت حمل می گردند زیر پوشش بیمه طومار قرار نمی گیرند.

در‌حالتی که قصد دارید توشه و اسباب و اثاث خویش را به وسیله وانت یا این که نیسان جابجا فرمائید باربری وانت توشه فردیس کرج در سرویس شماست. وانت توشه فردیس کرج در کنار وانت توشه کرج سرویس ها وانت توشه ارزان به یار و همدم پرسنل اسباب و اثاث کشی را در دست شما قرار می دهد.

نرخ وانت بار فردیس کرج میان ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومان میباشد. اعتنا نمایید. باربری فردیس اهری وانت پراید یا این که آریسان در حوزه‌ فردیس ندارد و وانت مزدا به تعداد محصور دارا است. برای شماره وانت توشه فردیس کرج با شماره‌های وب سایت تماس نتیجه ها فرمائید.

 

باربری فردیس اهری

هزینه سرویس اسباب کشی

هزینه اسباب و اثاث کشی و یا این که اثاث کشی دربرگیرنده هزینه ماشین، هزینه کارکنان و هزینه بسته بندی میباشد. برای احتساب هزینه اثاثیه کشی و روش به حساب آوردن هزینه اثاث کشی در کرج می بایست یه آیتم را در لحاظ گرفت.

۱_ هزینه ماشین برای اثاثیه کشی ,۲_ قیمت نیروی کار برای اسباب و اثاث کشی و معمولاً در اثاثیه کشی از سه عدد چهار پرسنل به کار گیری میشود) و ۳_ هزینه بسته بندی اسباب و اثاث کشی در شکل میل مشتریان به هزینه فوق اضافه شود. بسته بندی مشمول هزینه وسایل بسته بندی و هزینه کارکنان است.

وسایل لوازم کشی مشتمل بر سلفون، چسب و ضربه گیر بوده و معمولاً هم دو نیروی کار برای بسته بندی ارسال میشود). هزینه لوازم کشی از کرج به شهرهای دیگر ، بسته به ترازو فاصله متغیر می‌باشد. به صورت میانگین هزینه اثاثیه کشی درشهر کرج به طور تقریبً دربین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزارتومان است ولی هزینه حمل لوازم تا شهرستان های دیگر متغیر می‌باشد.هزینه کارکنان هم از ۱۲۰ تا ۱۵۰ هزار تومان برحسب طبقات احتساب می‌گردد.

 

کرایه وانت پیکان برای دو ساعت ۲۵۰ هزار تومان
کرایه وانت نیسان برای دو ساعت ۳۵۰ هزار تومان
کرایه خاور برای سه ساعت ۹۵۰ هزار تومان
کرایه کامیون مسقف ۹۵۰ هزار تومان
کرایه تریلی تماس بگیرید
دستمزد کارگر تا سه ساعت ۲۵۰ هزار تومان

 

اسباب کشی باربری فردیس اهری

لطفا فقط یک تماس با مشاوران باربری اهری فردیس بگیرین تا کارهای زیر رو به ترتیب براتون به راحتی انجام بدن:

۱_ کارگر خانوم باربری فردیس اهری میفرستیم به محل تا وسایل و کالاهای ریز شما رو بسته بندی و جمع آوری کنند.

۲_ کارتن و ضربه گیر های لازم رو هم براتون میفرستیم.

۳_ دو نفر از پرسنل آموزش دیده برای بسته بندی اثاثیه بزرگ مثل مبل و یخچال و ..

۴_ بعد ماشین مخصوص حمل اثاثیه با کارگران حمل بار وسایل بسته بندی شده رو بار میزنند.

۵_ کارگران حمل بار و تخلیه میکنن و به نحوه ای شما بخواین براتون میچینن.

۶_ کارگر خانوم دوباره برای تمیز کردن و باز کردن کارتن های زیر میاد خدمتتون

دیدید بهتون گفتم اسباب کشی خیلی کار آسون و راحتیه فقط باید کار رو کاردون بسپاریم. باربری فردیس اهری پاییترین قیمت ها رو دارد. یعنی به جز اینکه دردسر اسباب کشی نداریم مبلغ زیادی رو هم پرداخت نمی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب منتشر شده: