این باربری تمام بار های شما را بصورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار میدهد.

باربری کامیونداران کرج

فهرست مطالب

شرکت باربری کامیونداران کرج در بلوار کامیونداران کرج واقع شده که حمل بار و جابجایی و انتقال کالا به تمام شهرهای اطراف و همچنین حمل بار شهرستان را برای شما عزیزان انجام میدهد. مفتخریم که خدمتگذار شما برای جابجایی بار و اسباب کشی باشیم.

باربری در کامیونداران کرج

باربری کامیونداران کرج توصیه هایی برای جلوگیری از شکستگی و آسیب به وسایل شکننده هنگام جابجایی اثاثیه اقلام آسیب دیده و آسیب دیده یکی از مشکلات عمده ای است که خانواده ها هنگام اسباب کشی با آن مواجه می شوند به خصوص این روزها که قیمت ها افزایش یافته و بسیاری از خانواده ها دیگر توان خرید اقلام آسیب دیده را ندارند.

 

باربری کامیونداران کرج

حمل اثاثیه منزل باربری کامیونداران

به طور کلی برای جلوگیری و کاهش آسیب به اثاثیه و اثاثیه ظریف و شکننده هنگام جابجایی منزل، بسته بندی وسایل تا حد امکان است. او با احتیاط این وسایل را برداشت و در لایه های پارچه، روزنامه یا پلاستیک گذاشت. سپس آنها را در جعبه اش گذاشت. سپس بسته را محکم ببندید تا احتمال حرکت در داخل بسته صفر باشد.

البته استفاده از ظروف پلاستیکی درب دار و یخچال نیز می تواند ایده خوب و قابل اعتمادی برای جلوگیری از شکستن وسایلی که در عملکرد مبلمان منزل می شکند باشد. وسایل با ارزش خود را مانند جواهرات با لوازم جانبی خود جابجا کنید. مراقب باشید هنگام جابجایی آفات را با جعبه ها جابه جا نکنید.

 

کرایه وانت پیکان ۳۰۰ هزار تومان
کرایه نیسان بار ۳۵۰ هزار تومان
کرایه خاور مسقف ۶۵۰ هزار تومان
کرایه کامیون مسقف ۷۰۰ هزار تومان
کرایه مینی خاور ۶۰۰ هزار تومان
دستمزد کارگر ۲۵۰ هزار تومان

 

البته اگر بسته بندی اثاثیه خود را در باربری کرج به شهرستان را به شرکت باربری کامیونداران کرج بسپارید، تمامی این کارها بدون زحمت و با کیفیتی بسیار دقیق و مثال زدنی برای شما انجام می شود و می توانیم آن را سالم و بی نقص به مقصد برسانیم.

 

مطالب مرتبط:

باربری کرج به مشهد

باربری کرج به تبریز

باربری کرج به اصفهان

باربری کرج به مازندران

باربری کرج به رشت

باربری کرج به کرمانشاه

باربری کرج به اردبیل

باربری کرج به اهواز

باربری کرج به شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب منتشر شده: