این باربری تمام بار های شما را بصورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار میدهد.

باربری کرج میانجاده

فهرست مطالب

باربری کرج میانجاده به عنوان برترین شرکت باربری میانجاده آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. لازم نیست نگران یافتن کامیون مناسب، بسته بندی و حمل و نقل وسایل خود در فصول مختلف سال باشید. باربری ما خدمات خود را به صورت ۲۴ ساعته با قیمتی مناسب ارائه می دهد.

خدمات باربری کرج میانجاده

مهم نیست اثاثیه منزل شما چقدر هزینه دارد و می خواهید اثاثیه خود را به کجا منتقل کنید، چه بخواهید اثاثیه منزل خود را به حومه شهر منتقل کنید، خدمات باربری کرج میانجاده برای شما مفید خواهد بود.

۱- باربری کرج میانجاده قبل از حرکت به شما مشاوره رایگان می دهد. در این مدت می توانید بهترین زمان و شرایط را برای جابجایی اثاثیه و کالاهای خود داشته باشید. در طی این مشاوره می توانید تمامی نیازهای خود را با باربری میانجاده در میان بگذارید و از همه مهمتر از قیمت و مواد مورد نیاز برای بسته بندی کالا مطلع خواهید شد.

۲- باربری کرج میانجاده تیمی از متخصصین مجرب را برای بسته بندی و حمل اثاثیه ارائه می دهد. مهمتر از همه اینکه می توانید از آنها کمک بگیرید تا وسایل منزل خود را با خیال راحت و بدون آسیب جابه جا کنید.

 

باربری کرج میانجاده

 

۳- رانندگان کامیون کرج متخصص بوده و تمامی مسیرهای درون شهری و باربری کرج به شهرستان را می شناسند. تجربه عملکرد بالا و رانندگی دقیق، حرکت ایمن تجهیزات را تضمین می کند.

۴- لازم نیست نگران بسته بندی وسایل خود باشید. کادر مجرب باربری کرج میانجاده اثاثیه منزل، بوفه، صندوقچه و اشیاء قیمتی و کلی وسایل منزل را به بهترین نحو بسته بندی می کند.

۵- بهترین کامیون ها در اختیار شماست. بنابراین نگران میزان بار خود نباشید.

۶- بیمه باربری هم دارید. بنابراین در صورت بروز خسارت، حق بیمه به شما پرداخت خواهد شد.

 

کرایه وانت پیکان ۳۰۰ هزار تومان
کرایه نیسان بار ۳۵۰ هزار تومان
کرایه خاور مسقف ۶۵۰ هزار تومان
کرایه کامیون مسقف ۷۰۰ هزار تومان
کرایه مینی خاور ۶۰۰ هزار تومان
دستمزد کارگر ۲۵۰ هزار تومان

باربری میانجاده

تمامی کرایه ها و کرایه های باربری در میانجاده بر اساس نرخ های مصوب دولت محاسبه می شود. تمام کارهای ما در مجتمع باربری کرج میانجاده رضایت شما عزیزان است. تمام تلاش خود را برای تحقق این امر انجام خواهیم داد. پروژه در بخش بعدی، می توانید شماره باربری میانجاده را مشاهده کنید، سفارش دهید، یا قیمت رایگان برای اتوبار جنوب دریافت کنید، سوالاتی از تیم ما بپرسید، و ما این کار را انجام خواهیم داد.

 

مطالب مرتبط:

باربری کرج به مشهد

باربری کرج به تبریز

باربری کرج به اصفهان

باربری کرج به مازندران

باربری کرج به رشت

باربری کرج به کرمانشاه

باربری کرج به اردبیل

باربری کرج به اهواز

باربری کرج به شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب منتشر شده: