این باربری تمام بار های شما را بصورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار میدهد.

قیمت باربری تهران به لنگرود

فهرست مطالب

اگر به دنبال خدمات باربری هستید می توانید در کمترین زمان ممکن با کارشناسان ما تماس بگیرید و کمترین قیمت باربری تهران به لنگرود به شما پیشنهاد دهند. حمل بار از تهران به لنگرود یکی از گزینه های حمل و نقلی است که هر روز با انواع وسایل نقلیه می توانید آن را پیدا کنید. حمل و نقل انواع کالاهای صنعتی، مواد اولیه، کالاهای تجاری، اثاثیه منزل، خدمات چوبی، آهن آلات و … حمل و نقل از تهران به لنگرود با بیمه نامه معتبر از سراسر تهران انجام می شود.

ما بهترین و ارزان ترین خدمات باربری را به شما ارائه می دهیم تا در اسرع وقت بار خود را با مناسب ترین قیمت باربری تهران به لنگرود حمل کنید تا با کمترین هزینه کالا را ارسال کنید. ارائه خدمات حمل و نقل ارزان و کارآمد از تهران به لنگرود که در نتیجه تعداد زیادی کالا و بار از طریق باربری بین شهری منتقل می شود. شما می توانید از خدمات باربری تهران به گیلان با یک بار اتصال از ما بهره مند شوید.

استعلام قیمت باربری تهران به لنگرود

برای استعلام قیمت باربری تهران به لنگرود با هر کامیون کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید. ما بهترین و مجرب ترین کارشناسان را برای حمل بار در اختیار شما قرار می دهیم، بنابراین با بررسی کامل بار شما، مناسب ترین کامیون را با توجه به نوع بار تهیه کرده و عوامل موثر بر هزینه را بررسی می کنند  و با کمترین قیمت، حمل و نقل تهران لنگرود را برای شما فراهم می کند. قیمت باربری تهران به لنگرود به نوع وسیله نقلیه بار، شرایط آب و هوایی، حجم و ارزش بار و همچنین میزان بیمه مورد نیاز برای پوشش آن بستگی دارد.

 

کرایه وانت پیکان از تهران به لنگرود ۱۷۰۰ هزار تومان
کرایه نیسان از تهران به لنگرود ۱۸۰۰ هزار تومان
کرایه خاور از تهران به لنگرود ۳۶۰۰ هزار تومان
کرایه کامیون از تهران به لنگرود ۳۸۰۰ هزار تومان
کرایه تریلی از تهران به لنگرود تماس بگیرید
دستمزد کارگر بارگیری ۲۰۰ هزار تومان

 

حمل و نقل از تهران به لنگرود با انواع کامیون

شما می توانید حمل بار با نازلترین قیمت باربری تهران به لنگرود را با انواع کامیون به صورت تلفنی بار خود را فوری ثبت کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا انواع کامیون را معرفی کنیم.

باربری تهران به لنگرود با یک کامیون ۱۰ تنی

این وسیله نقلیه برای حمل و نقل انواع کالا و کالاهای ۱۰ تنی از تهران به لنگرود مناسب می باشد. این کامیون برای حمل انواع کالا و بار مناسب بوده و محدودیتی در جابجایی کالا وجود ندارد. فضای بار این وسیله نقلیه ۵.۸۰ متر طول و ۲.۱۰ متر عرض دارد.

حمل و نقل از تهران به لنگرود با کامیون ۱۵ تن (جفت / ۱۰ چرخ)

این کامیون ظرفیت بالایی برای حمل هر نوع بار تا ۱۵ تن دارد. مجموعه باربری بین شهری روزانه تعداد زیادی کامیون ۱۵ تنی را برای حمل و نقل از تهران به لنگرود در اختیار شما قرار می دهد. ابعاد این کامیون شامل ۶.۸۰ متر طول و ۲.۳۰ متر عرض می باشد.

حمل و نقل از تهران به لنگرود با تریلی

تریلی یکی از انواع وسایل نقلیه از باربری تهران به شهرستان است که برای حمل بارهای مختلف در طول و سایز بزرگ مناسب است. انواع تریلی ها برای حمل تیرهای برق، تجهیزات صنعتی سنگین، ابزارآلات آهنی، کالاهای تجاری و فله تا وزن ۲۳ تا ۲۴ تن استفاده می شود. تریلی ها مدل های مختلفی هستند که هر کدام برای حمل کالاهای خاص ازتهران به لنگرود استفاده می شوند.

حمل و نقل با تریلی کفی

این نوع تریلی کفی با عرض ۲.۵ متر و طول ۱۳ متر می تواند انواع وزن تا ۲۴ تن از تهران به لنگرود حمل کند. برای حمل انواع سوله، حمل وسایل نقلیه سنگین، حمل تجهیزات صنعتی، حمل مواد معدنی و … می توانید از تریلی کفی استفاده کنید.

باربری تهران به لنگرود با تریلی ترانزیت چادری

تریلی ترانزیت دارای یک محفظه فلزی یا پارچه برزنتی هستند. ابعاد این تریلی ها ۲.۵ متر عرض در ۱۲ متر طول است، مناسب برای حمل و نقل محموله هایی که نیاز به آب بندی دارند. تریلی تجاری به دلیل داشتن اتاق سرپوشیده برای حمل بارهای تجاری و حساس از تهران به لنگرود استفاده می شود.

حمل و نقل از تهران به لنگرود با تریلی بغلدار

این نوع تریلی نیز ابعاد و ظرفیتی برابر با تریلی کفی دارد با این تفاوت که دیواره آن حدود یک متر است. دیواره های این تریلر قابل باز شدن بوده و امکان بارگیری و تخلیه را از جانبی به شما می دهد. برای حمل بار فله از حمل بار به شهرستان می توانید از این تریلی استفاده کنید.

باربری تهران لنگرود تریلی کمرشکن

این بزرگترین نوع کفی است، طبقه ۲.۶۰ الی ۳ متر عرض و ۸ الی ۱۸ متر طول دارد و می تواند تا ۶۰ تن را از تهران به لنگرود حمل کند. برای محموله های ترافیکی (بارهایی که بزرگتر یا سنگین تر از کامیون هستند و برای جابجایی آنها نیاز به مجوز دارند) می توانید از تریلی های کمرشکن استفاده کنید. کارشناسان ما پس از بررسی وسایل شما را در انتخاب تریلی مناسب و با به صرفه ترین قیمت باربری تهران به لنگرود راهنمایی می کنند.

 

قیمت باربری تهران به لنگرود

 

باربری خاور مسقف و روباز از تهران به لنگرود

در باربری تهران لنگرود می توانید از انواع خاور برای حمل بارهای نیمه سنگین (حدود ۳ الی ۴ تن) استفاده کنید. برای حمل اثاثیه منزل و کالاهای حساس از تهران به لنگرود بهترین و راحت ترین گزینه خاوری مسقف می باشد. انواع کامیونت روباز برای باربری تهران به لنگرود را با نازلترین قیمت از ما بخواهید.

باربری کامیونت مسقف

یکی از وسایل حمل بار از تهران به لنگرود، کامیون سرپوشیده یا مسقف است که برای حمل بار در فصول پاییز و زمستان بسیار مناسب است زیرا می تواند بار شما را از باد و باران محافظت کند. یک کامیون مسقف با ابعاد ۲ متر عرض در ۵ متر طول است و می تواند ۳ تن بار را حمل کند. این کامیونت برای حمل کالاهای بسته بندی شده و شکننده مناسب است.

باربری کامیونت روباز و بغل بازشو

یکی دیگر از انواع کامیونت ها برای باربری تهران به رشت، کامیون روباز است که دارای اتاق بار ۲ متر در ۴ متر است، این کامیونت می تواند تا ۴ تن بار را حمل کند. کامیون های روباز نیز ابعادی مشابه دارند و ظرفیت حمل و نقل یکسانی دارند، با این تفاوت که امکان بارگیری از کناره ها نیز وجود دارد. از چادرهای برزنتی برای محافظت از کالای شما در هنگام حمل و نقل از تهران به لنگرود با این کامیون ها استفاده می شود. با بهترین و مناسب ترین قیمت باربری تهران به لنگرود و انواع کامیون سرپوشیده و روباز با نازلترین قیمت با بیمه ۱۰۰ میلیونی رایگان دارد.

ارسال کالا از تهران به لنگرود با بیمه نامه مناسب

باربری بین شهری خدمات حمل و نقل مطمئن، سریع و ارزان را برای حمل و نقل و جابجایی انواع کالا تحت بهترین بیمه نامه برای شما ارائه می دهد و می توانید بهترین خدمات را دریافت کنید بهترین و مناسب ترین قیمت باربری تهران به لنگرود در کمترین زمان است. حمل و نقل انواع کالا و بار از تهران به لنگرود با پوشش بیمه ای انجام می شود و کلیه خسارات احتمالی در حین حمل و نقل کالا تحت پوشش کامل می باشد. بیمه باربری بین شهری برای پوشش خسارات طبیعی و غیرعادی در حین باربری تهران به لنگرود ارائه می شود و تمامی خسارات را به طور کامل پوشش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب منتشر شده: