این باربری تمام بار های شما را بصورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار میدهد.

نرخ کرایه ایسوزو ۱۴۰۲

فهرست مطالب

نرخ کرایه ایسوزو ۱۴۰۲ در مجموعه کامیون ها، وانت ها و خاور ها و موتورهای دیزل ایسوزو مورد اعتمادترین برند در مجموعه کامیون ها، وانت ها و موتورهای دیزل ایسوزو است و در عملیات های مرتبط با کامیون به موفقیت های زیادی دست یافته است. باربری بین شهری انواع کالاها از جمله خودروهای ایسوزو را به تمام شهرها ارسال می کنیم. حمل و نقل انواع بارهای سبک و نیمه سنگین با کامیون ارزان ترین روش حمل است.

اگر می خواهید در مورد نرخ کرایه ایسوزو ۱۴۰۲ بپرسید می توانید با کارشناسان ما مشورت کنید و ارزان ترین و به روزترین قیمت را جویا شوید. بیمه نامه مهم است و کالا را پوشش می دهد و کالا را بدون بیمه نامه حمل نمی کند.

نرخ کرایه ایسوزو ۱۴۰۲

این بیمه در مورد نرخ کرایه ایسوزو ۱۴۰۲ اعمال می شود. حوادثی مانند: آتش سوزی، سیل، سرقت، حوادث و حوادث طبیعی و غیرعادی که به اموال شما خسارت وارد می کند. نرخ اجاره ایسوزو تفاوت زیادی با بیمه ندارد زیرا; ۵۰ میلیون تومان کل پوشش بیمه ای برای تمامی هزینه ها به صورت رایگان و مابقی با هزینه بسیار کم محاسبه می شود. به ازای هر یک میلیون بیمه شده ۱ هزار تومان پرداخت می شود.

قیمت شهری بستگی به نوع بار و فاصله مبدا تا مقصد دارد. البته هر چه شهر مورد نظر شما از تهران دورتر باشد، هر چه مسیر پیچیده تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر می شود. همچنین نوع بار بر قیمت حمل و نقل در شهر تاثیرگذار است. بر اساس این محاسبات مشخص شد که درآمد ماهانه دو میلیارد تن خاور داران باید حداقل ۴۰ میلیون تن یا بیشتر باشد.

بیمه رایگانی که ما ارائه می دهیم تخفیف های ویژه و خدمات با کیفیت عالی را ارائه می دهد که هزینه ها را کاهش می دهد. مشتریان گرامی می توانند در تمامی روزهای هفته با متخصصین تماس حاصل نموده و از نرخ کرایه ایسوزو ۱۴۰۲ اطلاعات دقیق کسب نمایند. با انواع ایسوزو و باربری برای تمامی مناطق و شهرهای تهران به صورت ویژه و با ارزان ترین قیمت به بار و باربری مجهز می شوید که برای اطلاع از شرایط دقیق حمل و نقل نیاز به مشاوره تخصصی دارد.

برای اطلاع از دقیق ترین نرخ کرایه ایسوزو ۱۴۰۲ برای کامیون های تک و جفت به کرایه کامیون ۱۴۰۲ همراه باشید. این سوال در ذهن بسیاری از افرادی است که تصمیم به جابجایی کالا و تجهیزات از هر نقطه از کشور دارند. اما قیمت کرایه خودرو به شدت در نوسان است و ارائه یک قیمت اجاره دقیق و ثابت دشوار است. نرخ کرایه ایسوزو ۱۴۰۲ نرخ مشخصی نیست، اما اداره حمل و نقل این نرخ را به عنوان نرخ پایه تعریف کرده است.

نرخ کرایه ایسوزو بین شهری

  1. کرایه ایسوزو درون شهری تهران            ۸۸۰
  2. نرخ کرایه ایسوزو از تهران به  اراک        ۳.۶۰۰
  3. کرایه ایسوزو از تهران به  اردبیل           ۶.۳۰۰
  4. نرخ کرایه ایسوزو از تهران به  ارومیه      ۶.۳۰۰
  5. کرایه ایسوزو از تهران به  اصفهان         ۴.۳۰۰
  6. نرخ کرایه ایسوزو از تهران به  اهواز       ۶.۸۰۰
  7. کرایه ایسوزو از تهران به  بجنورد          ۴.۵۰۰
  8. نرخ کرایه ایسوزو از تهران به  بیرجند     ۶.۸۰۰
  9. کرایه ایسوزو از تهران به  بندرعباس      ۹.۰۰۰
  10. نرخ کرایه ایسوزو از تهران به  بوشهر     ۷.۲۰۰
  11. کرایه باربری ایسوزو از تهران به تبریز     ۴.۸۰۰
  12. نرخ کرایه ایسوزو از تهران به خرم اباد    ۴.۴۰۰
  13. کرایه ایسوزو از تهران به رشت             ۴.۳۰۰
  14. نرخ کرایه ایسوزو از تهران به زاهدان     ۱۲.۰۰۰
  15. کرایه ایسوزو از تهران به زنجان             ۳.۹۰۰
  16. نرخ کرایه ایسوزو از تهران به مازندران     ۴.۷۰۰
  17. کرایه ایسوزو از تهران به  سنندج           ۳.۲۰۰
  18. نرخ کرایه ایسوزو از تهران به سمنان      ۳.۸۰۰
  19. کرایه ایسوزو از تهران به شهرکرد          ۴.۷۰۰
  20. نرخ کرایه ایسوزو از تهران به شیراز        ۵.۸۰۰
  21. کرایه ایسوزو از تهران به قزوین              ۲.۷۰۰
  22. نرخ کرایه ایسوزو از تهران به قم            ۲.۹۰۰
  23. کرایه ایسوزو از تهران به کرمان              ۶.۸۰۰
  24. نرخ کرایه ایسوزو از تهران به کرمانشاه    ۴.۵۰۰
  25. کرایه ایسوزو از تهران به گرگان              ۵.۱۰۰
  26. نرخ کرایه ایسوزو از تهران به مشهد        ۵.۵۰۰
  27. کرایه ایسوزو از تهران به همدان            ۳.۵۰۰
  28. نرخ کرایه ایسوزو از تهران به یاسوج        ۵.۴۰۰
  29. کرایه ایسوزو از تهران به یزد                 ۴.۸۰۰
  30. نرخ کرایه ایسوزو از تهران به کیش        ۱۱.۵۰۰
  31. کرایه ایسوزو از تهران به قشم              ۷.۳۰۰
  32. نرخ کرایه ایسوزو از تهران به آبادان          ۷۵۰۰
  33. باربری ایسوزو از تهران به چابهار           ۱۴.۰۰۰
  34. نرخ کرایه ایسوزو از تهران به بهشهر       ۴.۷۰۰
  35. کرایه ایسوزو از تهران به ساری             ۴.۲۰۰
  36. نرخ باربری ایسوزو از تهران به قائمشهر   ۳.۸۰۰
  37. کرایه ایسوزو از تهران به آمل                 ۳.۸۰۰
  38. کرایه ایسوزو از تهران به بابل                 ۳.۹۰۰
  39. کرایه ایسوزو از تهران به بابلسر             ۳.۹۰۰
  40. نرخ کرایه ایسوزو از تهران به  تنکابن       ۴.۱۰۰
  41. کرایه ایسوزو از تهران به شهسوار          ۴.۱۰۰
  42. نرخ کرایه ایسوزو از تهران به چالوس       ۴.۶۰۰
  43. کرایه ایسوزو از تهران به نوشهر             ۴.۶۰۰
  44. نرخ کرایه ایسوزو از تهران به رامسر        ۴.۱۰۰
  45. کرایه باربری ایسوزو از تهران به نور         ۳.۸۰۰
  46. نرخ کرایه ایسوزو از تهران به شیرود        ۴.۱۰۰
  47. کرایه ایسوزو از تهران به مرزن آباد          ۴.۶۰۰

 

کرایه ایسوزو ۶ تن ۱۴۰۲

با مشاوره خوب، هزینه کمتری برای ایسوزو ۱۴۰۲ خود خواهید پرداخت. در اینجا دلیل انتخاب خوبی است. مشاوره خوب به کاهش نرخ کرایه ایسوزو ۶ تن ۱۴۰۲ کمک کرد و مشاوران به تمامی سوالات پاسخ دادند و مشتریان گرامی را به بهترین نحو مشاوره دادند. بهترین زمان برای مشاوره چند ساعت قبل از بارگیری و تلاش برای مشاوره با اپراتور است. برای مشاوره رایگان برای دریافت تمامی اطلاعات و دریافت کمترین نرخ کرایه ایسوزو ۱۴۰۲ با ما تماس بگیرید.

حمل و نقل وسایل نقلیه و کالا به تمام مناطق و شهرهای تهران با انواع ایسوزو و کامیون به صورت ویژه و با نازلترین قیمت تحویل می شود که برای اطلاع از روش های حمل و نقل مناسب نیاز به مشاوره تخصصی دارد. خدمات ارسال سریع به مشتریان به صورت مستقیم و بدون واسطه ارائه می شود. این کار هزینه های دلالی و دلالی را حذف می کند و کمترین قیمت را برای خدمات دریافت می کنید. به دلیل تفاوت در ابعاد فضای بار، نرخ کرایه خودروهای ایسوزو روباز و سقف دار متفاوت است. فضای بار ایسوزو روباز ۲×۴ متر و ایسوزو سقف دار ۲×۵ متر است.

 

نرخ کرایه ایسوزو 1402

نرخ کرایه ایسوزو

نرخ کرایه ایسوزو هزینه حمل و نقل به عوامل زیادی بستگی دارد برخی از این موارد عبارتند از: قیمت به دلار، محل تحویل و تحویل، زمان تحویل (روز یا شب)، آب و هوا، شرایط جاده، و نوع وسیله نقلیه. با این حال، شرکت حمل و نقل، حجم بار را با استفاده از یک فرمول قیمت گذاری بر اساس دو عامل محاسبه کرد: فاصله از مبدا تا مقصد و نوع وسیله نقلیه.

این قیمت کمترین قیمت برای حمل و نقل و باربری بین شهری است. اما نرخ کرایه ایسوزو ۱۴۰۲ مانند سایر موارد در کشور ما طبق قرارداد تعیین می شود. نرخ های ایسوزو با نرخ های ویژه، رایگان و با تخفیف ارائه می شود. وسایل نقلیه مختلفی برای جابجایی وسایل و اثاثیه شما وجود دارد. خاور های ما دارای دو نوع سقف باز و سقف بسته می باشند و شرکت ما از سال ۱۴۰۲ کمترین قیمت را برای شما در نظر گرفته است البته مشتریان گرامی کار روزانه را با قیمت ویژه ارائه می دهیم.

نرخ کرایه تره بار ایسوزو

نرخ کرایه تره‌بار ایسوزو بر اساس چند عامل مهم محاسبه می‌شود. این عوامل شامل وزن بار، میزان حق توقف ماشین و فاصله بین مبدا و مقصد می‌شوند. این عوامل در تعیین هزینه حمل و نقل بار توسط ایسوزو تره‌بار اهمیت بسیاری دارند و باید به درستی محاسبه شوند.

اولاً، وزن بار تعیین کننده اصلی هزینه کرایه تره‌بار است. چون ایسوزو تره‌بار معمولاً مشخصات حداکثر وزنی که می‌تواند حمل کند دارد، بنابراین هزینه به تناسب وزن بار تعیین می‌شود. بارهای سنگین‌تر هزینه بیشتری خواهند داشت.

دوماً، میزان حق توقف ماشین در طول مسیر نیز تأثیرگذار است. این حقوق به عنوان جبران هزینه‌های سوخت و نگهداری ماشین در مسیر در نظر گرفته می‌شوند. هرچه مسافت بیشتر و توقف‌ها بیشتر باشند، هزینه تره‌بار نیز افزایش می‌یابد.

سوماً، فاصله بین مبدا و مقصد نقل‌وانتقال بار از اهمیت زیادی برخوردار است. فواصل طولانی نیاز به بیشترین سوخت و زمان برای حمل بار دارند و این امر هزینه را افزایش می‌دهد. همچنین، مسیرهای با شرایط مختلف مانند مسیرهای کوهستانی یا بیرون‌شهری نیز ممکن است نیاز به هزینه اضافی داشته باشند.

بنابراین، تعیین نرخ کرایه تره‌بار ایسوزو نیازمند محاسبه دقیق و توجه به این عوامل مختلف است تا از انصاف در تعیین هزینه حمل بار اطمینان حاصل شود.

مطالب مرتبط:

نرخ کرایه خاور

افزایش کرایه کامیون ۱۴۰۲

نرخ اتحادیه باربری تهران ۱۴۰۲

نرخ کرایه ایسوزو ۱۴۰۲

کرایه مینی خاور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب منتشر شده: