این باربری تمام بار های شما را بصورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار میدهد.

نرخ کرایه کامیون ۱۴۰۲

فهرست مطالب

نرخ کرایه کامیون ۱۴۰۲ در سراسر ایران با انواع تریلی کفی، لبه دار بخشی از خدمات حمل و نقل می باشد. در صورت تمایل به هزینه می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و یا قیمت های کامیون را مشاهده نمایید. بهترین نرخ کرایه همراه با صدور بارنامه دولتی و بیمه نامه رایگان در خدمت شماست. در صورت نیاز به نرخ کرایه کامیون ۱۴۰۲ می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و مبدا و مقصد بار و همچنین ابعاد و وزن بار و همچنین زمان بارگیری را که در زمان ها تاثیرگذار است به ما اطلاع دهید.

در اینجا می توانید نرخ کرایه کامیون را مشاهده کنید. این قیمت ها فقط نشان دهنده هستند و در صورت نیاز به استعلام قیمت تریلی باید با کارشناسان ما تماس بگیرید. کرایه کامیون در باربری بین شهری بسیار منصفانه است و ارزان ترین نرخ کرایه کامیون ۱۴۰۲ می باشد.

یکی از دلایل ارزان بودن نرخ باربری بین شهری حذف واسطه و دلال است. از آنجایی که ما مستقیماً با رانندگان بار در ارتباط است و شبکه گسترده ای از باربری ها را در اختیار دارد، می تواند بهترین قیمت کرایه کامیون ۱۴۰۲ را به مشتریان عزیز ارائه دهد. با ما ارزان ترین و راحت ترین حمل و نقل را تجربه خواهید کرد.

 

مقصد خاور ۹۱۱ تک جفت
اراک ۳.۹۰۰ ۴.۳۰۰ ۴.۳۰۰ ۴۸۰۰
اردبیل ۶.۲۰۰ ۲۸۰۰ ۳۰۰۰ ۳۸۰۰
ارومیه ۶.۳۰۰ ۲۸۰۰ ۳۹۰۰ ۴۸۰۰
اصفهان ۴.۳۰۰ ۱۹۵۰ ۲۳۰۰ ۲۸۰۰
آمل ۴.۳۰۰ ۱۹۵۰ ۲۳۰۰ ۲۸۰۰
اهواز ۶.۸۰۰ ۳۳۰۰ ۳۸۰۰ ۴۷۰۰
ایلام ۴۹۰۰ ۳۳۰۰ ۳۸۰۰ ۴۹۰۰
بجنورد ۴۵۰۰ ۲۹۰۰ ۳۸۰۰ ۴۹۰۰
بندرعباس ۹.۰۰۰ ۴۶۰۰ ۵۳۰۰ ۶۴۰۰
جم ۷.۹۰۰ ۴۶۰۰ ۵۳۰۰ ۶۴۰۰
بوشهر ۷.۲۰۰ ۳۳۰۰ ۴۳۰۰ ۵۲۰۰
بیرجند ۶.۸۰۰ ۳۹۵۰ ۳۴۰۰ ۵۵۰۰
تبریز ۵.۸۰۰ ۲۴۰۰ ۳۱۰۰ ۳۸۰۰
خرم آباد ۴.۴۰۰ ۲۵۰۰ ۲۹۰۰ ۳۸۰۰
لرستان ۴.۴۰۰ ۲۵۰۰ ۲۹۰۰ ۳۸۰۰
رشت ۴.۳۰۰ ۲۲۰۰ ۲۴۵۰ ۲۹۰۰
زاهدان ۱۲.۰۰۰ ۴۹۰۰ ۵۲۰۰ ۶۵۰۰
زنجان ۴.۳۰۰ ۱۸۰۰ ۲۳۰۰ ۳۴۰۰
ساری ۴.۷۰۰ ۲۱۰۰ ۲۷۰۰ ۳۲۰۰
انزلی ۴.۷۰۰ ۲۱۰۰ ۲۷۰۰ ۳۲۰۰
سمنان ۳.۸۰۰ ۱۸۰۰ ۲۱۰۰ ۲۶۰۰
سنندج ۳۲۰۰ ۲۵۰۰ ۲۹۰۰ ۴۸۰۰
شهرکرد ۴.۷۰۰ ۲۴۰۰ ۲۸۰۰ ۳۸۰۰
شیراز ۶.۸۰۰ ۳۴۰۰ ۳۹۵۰ ۴۸۵۰
فسا ۶.۸۰۰ ۳۴۰۰ ۳۹۵۰ ۴۸۵۰
قزوین ۲.۹۰۰ ۱۲۰۰ ۱۶۰۰ ۲۲۰۰
قشم ۷۳۰۰ ۵۴۰۰ ۵۹۰۰ ۷۱۰۰
قم ۲.۹۰۰ ۵۴۰۰ ۱۹۵۰ ۲۴۵۰
کرج ۸۵۰ ۱۲۰۰ ۱۶۰۰ ۲۲۰۰
آبیک ۲.۹۰۰ ۳۴۰۰ ۳۴۰۰ ۴۸۵۰
کرمان ۷.۸۰۰ ۳۳۰۰ ۳۸۰۰ ۴۶۰۰
کرمانشاه ۴.۵۰۰ ۲۴۰۰ ۲۸۰۰ ۳۴۰۰
کیش ۱۱.۵۰۰ ۵۴۰۰ ۵۹۰۰ ۷۱۰۰
گرگان ۵.۱۰۰ ۲۴۰۰ ۳۱۰۰ ۳۸۰۰
تنکابن ۵.۱۰۰ ۵۹۰۰ ۷۱۰۰ ۷.۸۰۰
مشهد ۵.۸۰۰ ۳۲۰۰ ۳۸۰۰ ۴۲۰۰
همدان ۳.۵۰۰ ۱۵۰۰ ۱۸۰۰ ۲۱۰۰
یاسوج ۵.۴۰۰ ۳۴۰۰ ۳۹۰۰ ۴۹۰۰
یزد ۴.۸۰۰ ۲۴۰۰ ۲۹۰۰ ۳۴۰۰

 

هزینه حمل و نقل بین شهری به عوامل زیادی بستگی دارد. از جمله این عوامل می توان به: ارزش دلاری، محل تحویل، زمان تحویل، شرایط آب و هوایی، شرایط جاده خاکی یا آسفالت و نوع کامیون اشاره کرد. با این حال، از یک فرمول تقریبی برای محاسبه این نرخ های بار بر اساس دو عامل استفاده می کند: مبدا تا مقصد و نوع کامیون وزنی که محموله می تواند حمل کند. همچنین ظرفیت عرض و وزن کامیون های مختلف را از کارشناسان ما می توانید جویا شوید.

انواع کامیون

کامیون ها انواع مختلفی دارند که بر اساس محورها و وزن حمل و نقل، کامیون ها را می توان به دو نوع کامیون تک و جفت تقسیم کرد. یک کامیون تکی با ۲ محور و ۶ چرخ مجاز به حمل حداکثر ۱۰ تن بار است. کامیون های ترکیبی معمولاً دارای ۳ محور و ۱۰ چرخ هستند و می توانند تا ۱۵ تن را حمل کنند. وانت یا خاور نیز نوعی کامیون کوچک است که کمی بزرگتر از مینی بوس است و دارای دو محور و شش چرخ است و می تواند تا ۳ تن را حمل کند.

نرخ کرایه کامیون ۱۴۰۲ به دلیل نوسانات قیمت دلار و سایر کالاهای مرتبط با حمل و نقل جاده ای است. بنابراین می توانید برای دریافت قیمت به روز باربری از تهران و دریافت مشاوره رایگان در خصوص ارسال صحیح و ارزان با کارشناسان شرکت حمل و نقل جاده ای تماس حاصل فرمایید.  هزینه حمل و نقل به صورت سالیانه بر اساس هزینه های تایید شده اتحادیه حمل و نقل تعیین می شود. با توجه به آغاز سال جدید، میزان نرخ کرایه کامیون ۱۴۰۲ به عنوان سایر سال ها تعیین می شود که بر اساس آن تمامی باربری ها طبق قرارداد بین شهرستان ها و شهر ها، هزینه باربری دریافت کنند.

انجمن باربری تهران هر ساله نرخی را برای حمل انواع کالا با کامیون های مختلف نیسان، وانت، کامیون، خاور و گاری تعیین می کند. نامزدهای حمل و نقل و باربری های مختلف با مراجعه به تعرفه اتحادیه نرخ کرایه کامیون ۱۴۰۲ می توانند به راحتی از تعرفه های سال جدید مطلع شوند. این امر باعث یکسان شدن نرخ حمل و نقل و جلوگیری از سوء استفاده برخی از افرادی که در این زمینه کار می کنند، می شود.

 

نرخ کرایه کامیون 1402

نرخ کرایه کامیون

برای اطلاع از دقیق ترین نرخ اجاره کامیون ۱۴۰۲ برای کامیون های تک و جفت با ما در ۱۴۰۲ همراه باشید. این سوالی است که در بین بسیاری از افرادی که تصمیم به حمل و نقل کالا و تجهیزات از هر نقطه از کشور دارند وجود دارد. اما قیمت‌های اجاره خودرو به شدت در نوسان بود و ارائه یک قیمت دقیق و ثابت برای اجاره دشوار بود. نرخ کرایه کامیون ۱۴۰۲ نرخ خاصی نیست اما وزارت حمل و نقل نرخ را به عنوان نرخ پایه تعریف کرده است.

این قیمت پایین ترین قیمت برای باربری است. اما نرخ کرایه کامیون ۱۴۰۲ مانند سایر موارد در کشور ما طبق قرارداد تعیین می شود. قیمت کامیون با نرخ های ویژه، رایگان و با تخفیف ارائه می شود. انواع مختلفی از وسایل نقلیه برای جابجایی وسایل و اثاثیه شما وجود دارد. هوار ما دارای دو نوع سقف باز و سقف بسته می باشد و شرکت ما کمترین قیمت را در ۱۴۰۲ برای شما تعیین کرده است. مشتریان گرامی خاور کار را روزانه با قیمت ویژه ارائه می دهیم.

شرکت باربری تهران به شهرستان بیمه رایگان ارائه می دهد و شما نگران هزینه آن نباشید. نرخ کرایه کامیون ۱۴۰۲، ایسوزو (۶ و ۸ تن)، کامیون، نرخ ماشین سنگین مانند کامیون ۱۰ تن (بنز)، نرخ کامیون جفت (۱۰ چرخ) و همه انواع کامیون های سقفی و روباز با شماره تلفن های ما تماس بگیرید. باربری بین شهری آماده ارائه انواع خدمات باربری و باربری در تهران و محدوده کرج و حمل و نقل بین شهری و نرخ کرایه کامیون ۱۴۰۲ با کمترین هزینه حمل بار کامیون می باشد.

سفارش بار با نرخ کرایه کامیون ۱۴۰۱

در ادامه می توانید نرخ کرایه کامیون ۱۴۰۱ از استان تهران برای تمامی شهرستان ها را مشاهده نمایید. برای اطلاع از قیمت دقیق باید با کارشناسان ما تماس بگیرید. از آنجایی که دلالان تبلیغات نرخ کرایه کامیون را برای مشتریان عزیزمان متوقف کرده اند، می توانید با یک تماس تلفنی از کارشناسان ما ارزان ترین نرخ اجاره کامیون را دریافت کنید. ارزان ترین نرخ کرایه کامیون ۱۴۰۱ در استان تهران و صدور بارنامه دولتی از ویژگی های این باربری است و رانندگان این باربری دارای کارت هوشمند هستند.

برای سفارش حمل بار با کامیون نرخ کرایه کامیون ۱۴۰۱ اجاره انواع کامیون ایسوزو (۶ و ۸ تن) کامیون شما قیمت اجاره خودرو سنگین و همچنین اجاره کامیون ۱۰ تن. (تک بنزینی)، اجاره تعدادی کامیون (۱۰ چرخ) و برای انواع بنز خاور سقفی و خارجی با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید. شرکت ما آماده ارائه انواع خدمات باربری و حمل و نقل در تهران و محدوده کرج و حمل و نقل بین شهری در تهران با نازلترین قیمت و زیر هزینه انجمن کامیون می باشد. امکان اعزام کامیون به داخل و خارج از شهر به همراه لودر و کارگری که خدمات بسته بندی اثاثیه و منزل را به درب منزل و محل کار شما می برد.

انواع کامیون ها، کامیون ۹۱۱، کامیون تک، کامیون دو نفره می باشد. انواع کامیون از سازندگان : بنز، ایسوزو، هیوندای، کاوهیان، بادسان، آمیکو، ایویکو، فوتون، دانگ فنگ، هو، …. کامیون های تک یا ۱۰ چرخ یا باری خارج از اثاثیه و طولانی مدت. نرخ های صحیح نرخ کرایه کامیون ۱۴۰۱ برای حمل و نقل انواع بار و کالا از طریق سامانه مشاوره تلفنی به روز و به روز می کند. کامیون های ۱۰ تنی، کامیون های ۱۵ تنی و کامیون های ۹۱۱ برای مقاصد و منابع مختلف و ارائه نرخ های مناسب باعث افزایش سرعت ارائه خدمات و افزایش تقاضا شده است.

 

نرخ کرایه کامیون 1401

نرخ کرایه کامیون 

با ما در ۱۴۰۱ همراه باشید تا دقیق ترین نرخ اتجادیه باربری اثاث منزل برای کامیون های یک و دو نفره را دریافت کنید. این سوالی است که در بسیاری از افرادی که تصمیم به حمل و نقل کالا و کالا از هر نقطه از کشور دارند وجود دارد. اما بین سال‌های ۱۴۰۱ تا ۱۹۹۹، نرخ‌های اجاره خودرو به شدت نوسان داشت و ارائه قیمت دقیق و ثابت برای اجاره دشوار بود. تعرفه کامیون ۱۴۰۱ تعرفه خاصی ندارد اما حمل و نقل وزارت راه تعرفه را به عنوان تعرفه پایه مشخص کرده است.

این تعرفه پایین ترین تعرفه حمل و نقل کالا و بار با کامیون می باشد. اما نرخ کرایه کامیون ۱۴۰۱ مانند سایر موارد در کشور ما به صورت قراردادی تعیین می شود. نرخ کرایه کامیون با تخفیف ویژه، با پوشش رایگان و با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می شود. ما انواع وسایل نقلیه را داریم و برای جابجایی وسایل و وسایل شما طراحی شده اند. خاور ما شامل دو نوع سقف باز و سقف بسته است و شرکت ما کمترین قیمت هاور ۱۴۰۱ را برای شما برآورد کرده است. مشتریان گرامی، خاور کار را همه روزه با تخفیف ویژه ارائه می دهیم.

شرکت ما بیمه نامه رایگان ارائه می دهد و نگران هزینه ها نباشید. از مدل های خاور می توان خاور ۶۰۸، خاور ۸۰۸، خاور ۹۱۱، خاور ۸۱۳ را برشمرد که اولین خاور در قرن بیستم توسط مرسدس بنز معرفی شد و بعداً توسط گروه صنعتی خاور در ایران مونتاژ و به فروش رسید.

نرخ کرایه کامیون ۱۴۰۱ ، کرایه انواع کامیون خاور،‌ ایسوزو (۶ و ۸ تن)، کامیونت، نرخ کرایه ماشین سنگین مثل کرایه کامیون ۱۰ تن (بنز تک)، کرایه کامیون جفت (۱۰ چرخ) و انواع بنز خاور مسقف و روباز می‌توانید با شماره تلفن های ما تماس بگیرید. باربری بین شهری آماده ارائه انواع خدمات باربری و اسباب کشی در محدوده تهران و کرج و باربری بین شهری تهران با کمترین قیمت باربری و زیر نرخ اتحادیه کامیون داران است. امکان ارسال کامیون درون شهری و برون شهری به همراه کارگر بارگیری و کارگر حمل اثاثیه منزل و خدمات بسته بندی به درب منزل و شرکت شما میسر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب منتشر شده: