این باربری تمام بار های شما را بصورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار میدهد.

گواهینامه لازم برای ایسوزو

فهرست مطالب

گواهینامه لازم برای ایسوزو یا وسایل نقلیه با ظرفیت حداکثر ۱۵ نفر و همچنین وسایل نقلیه با حداکثر وزن ۳۵۰ کیلوگرم ( تاکسی، وسایل نقلیه آموزشی، اتوبوس مدرسه، کامیون، ماشین آتش نشانی، آمبولانس، وانت، وسایل نقلیه کار و غیره) است. معمولا اولین مجوزی که افراد برای آن اقدام می کنند مجوز سطح سه است. این مجوز برای رانندگی وسایل نقلیه سبک مانند خودروهای سواری، وانت سبک استفاده می شود.

اصل ۱۳۸ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران می گوید برای رانندگی انواع وسایل نقلیه زمینی و هوایی باید گواهینامه این وسایل نقلیه اخذ شود. بر اساس اصلاحات آیین نامه شماره ۱۴۰۱ نحوه تخصیص و صدور انواع گواهینامه نسبت به گذشته تغییر کرده است. قبلاً طبق قانون مصوب ۸۴، ۴ رده گواهینامه ب۱، ب۲، پ۱ و پ۲ برای رانندگی انواع وسایل نقلیه از سواری گرفته تا خودروهای سنگین و گواهینامه موتورسیکلت قدیمی و پایه که حدوداً بود، وجود داشت.

برای مشاهده تمام نرخ ایسوزو به تمام شهر های کشور نزخ کرایه ایسوزو ۱۴۰۲ به روی همین کلمه کلیک بفرمایید.

گواهینامه لازم برای ایسوزو ۸ تن

یک کامیون ۸ تن ایسوزو می تواند تا ۵.۵ تن بارگیری کند. بنابراین یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین کامیون های دنیاست. این کامیون به دلیل قدرت بالای موتور و استفاده از قطعات با کیفیت و کارآمد می باشد. نه تنها در بازار ایران بلکه در بازار سایر کشورهای جهان نیز توانسته به فروش قابل توجهی دست یابد.دمتقاضی گواهینامه رانندگی پایه ۱ باید حداقل ۲۵ سال سن داشته باشد و ۲ سال از صدور گواهینامه پایه ۲ گذشته باشد.

تنوع گواهینامه ها و یکنواختی آنها کاهش یافته و گواهینامه ها از ۶ نوع به ۳ نوع کاهش یافته و در گواهینامه های جدید خودرو به سه گروه تقسیم شده است. آنها به دو دسته نیمه سنگین و سنگین تقسیم می شوند. شما باید حداقل ۲۳ سال سن داشته باشید و قبل از این سن نمی توانید ثبت نام کنید. بدون مدرک پایه اجازه ثبت نام نخواهید داشت و مهمتر از همه این است که نه تنها باید گواهینامه پایه ۳ داشته باشید.

برای اطلاع از تناژ بار ایسوزو در تمام مدل های ایسوزو و میزان تناژ هر کدام بر روی ظرفیت بار ایسوزو کلیک کنید.

گواهینامه لازم برای ایسوزو ۶ تن

ابتدا باید گواهی سطح سوم وجود داشته باشد. دوم اینکه ۶ ماه دیگر تا پایان اعتبار گواهینامه شما باقی مانده است. ثالثاً، اگر گواهینامه خود را در سن ۱۸ سالگی دریافت کرده اید، حداقل باید پنج سال گذشته باشد، یعنی شما باید حداقل ۲۳ سال داشته باشید.

در گواهینامه لازم برای ایسوزو سایر الزامات مانند گواهینامه سطح سوم است. برای رانندگی کامیون های کوچک یا وسایل نقلیه نیمه سنگین مانند وانت باید گواهینامه سطح دوم داشته باشید. بنابراین اگر قصد رانندگی با ایسوزو را دارید، باید این گواهینامه سطح دو را دریافت کنید. تا ۶ تن گواهینامه پایه ۲ مجاز است.

 

گواهینامه لازم برای ایسوزو

گواهینامه لازم برای ایسوزو ۵۲۰۰

در این مقاله گواهینامه لازم برای ایسوزو رانندگی را با هم بررسی می کنیم. گواهینامه های رانندگی به سه سطح یک، دو و سه تقسیم می شوند. گواهینامه رانندگی سطح ۲ برای رانندگی نیمه کامیون صادر می شود و متقاضی باید ۲۳ سال سن داشته باشد.

برای گرفتن گواهینامه پایه ۲ باید ۲ سال از صدور مجوز سطح ۳ بگذرد که برای ایسوزو ۵۲۰۰ یا بار حداکثر ۶ تن و تردد ۲۶ مسافر و همچنین مجوز سطح ۱ برای حمل بیش از ۶ تن خواهد بود. . یا بیش از ۲۶ نفر مسافر و خودروهای سنگین صادر می شود.

گواهینامه لازم برای ایسوزو ۳ تن

در گواهینامه جدید رانندگی خودروها بر اساس گواهینامه ۳ درجه صادر شده برای خودروهای سواری به سه گروه سبک، متوسط ​​و سنگین تقسیم می شوند و متقاضی باید ۱۸ سال سن داشته باشد و وسیله نقلیه حداکثر قابلیت حمل داشته باشد. باید برای ایسوزو ۳ تن تا ۳.۵ تن یا حداکثر ۹ نفر انتقال با این گواهینامه می باشد.

معمولا اولین گواهینامه ای که افراد برای گرفتن آن اقدام می کنند گواهینامه پایه ۳ است از این گواهینامه برای رانندگی با خودرو های سبک مانند خودرو سواری و وانت های سبک استفاده می شود. شرط سنی برای گواهینامه از درجه ۳ تا بالاتر متغیر است. سن برای اخذ گواهینامه مانند ایسوزو ۳ تن از ۱۸ سالگی شروع می شود. باربری حمل بار بین شهری با جمع آوری این مقالات مانند گواهینامه لازم برای ایسوزو قصد پاسخ به سوالات شما را دارد.

نکات مهم رانندگی با ایسوزو :

  1. بررسی وضعیت خودرو: قبل از هر سفر، حتماً وضعیت خودروی ایسوزو را بررسی کنید؛ از جمله روغن موتور، سطح آب مخزن تبرید، وضعیت لاستیک‌ها و سیستم‌های رانندگی مانند ترمز‌ها و چرخ‌ها.
  2. رعایت سرعت مجاز: همواره حداکثر سرعت مجاز را رعایت کنید. سرعت غیرمجاز می‌تواند عواقب جدی برای شما و دیگران به همراه داشته باشد.
  3. فاصله‌گیری مناسب: از رعایت فاصله‌گیری مناسب با خودروهای اطراف اطمینان حاصل کنید. این اقدام به جلوگیری از تصادفات و ایجاد فاصله‌ی امن بین خودروها کمک می‌کند.
  4. توقف به موقع: در صورت نیاز به توقف یا استراحت، به محل‌های ایمن توقف کنید. مطمئن شوید که خودروتان دسترسی خود و دیگران را مختل نمی‌کند.
  5. رعایت علائم راهنمایی: همواره علائم و اشاره‌گرهای راهنمایی را رعایت کنید و از حالت‌های اضطراری برای عبور از نقاط ممنوعه استفاده نکنید.
  6. آماده‌باشی در شرایط نامساعد: اگر در شرایط جوی نامساعد قرار دارید، مطمئن شوید که ایمنی خود و سایر راهبران را در نظر داشته باشید. از لباس‌ها و تجهیزات مناسب برای مقابله با شرایط جوی نامساعد استفاده کنید.
  7. رانندگی اقتصادی: سعی کنید با رانندگی اقتصادی، مصرف سوخت خودرو را کاهش دهید. این کار هم به صرفه‌جویی در هزینه‌ها کمک می‌کند و هم به حفاظت از محیط زیست می‌انجامد.
  8. عیب‌یابی مرتب: خودروی ایسوزو خود را به صورت دوره‌ای بررسی کنید و عیب‌ها و نقص‌های احتمالی را به زودی برطرف کنید تا از ایمنی و عملکرد بهتر آن اطمینان حاصل کنید.
  9. رانندگی ایمن در شب: در شب‌ها با رانندگی ایمن مخصوصاً توجه به نورپردازی و نصب لامپ‌های مناسب اهمیت دارد تا دید و دیده شدن بهتری داشته باشید.
  10. آموزش مهارت‌های رانندگی: در صورت لزوم، به دوره‌های آموزش مهارت‌های رانندگی مراجعه کنید تا به تکنیک‌های ایمن رانندگی با ایسوزو آشنا شوید و مهارت‌های خود را بهبود بخشید و گواهینامه لازم برای ایسوزو را که پایه دو است بگیرید.

با رعایت این نکات، می‌توانید رانندگی ایمن‌تری با ایسوزو خود داشته باشید و به سفرهای خود با آرامش و اطمینان بیشتری بروید. البته باید گواهینامه لازم برای ایسوزو را داشته باشید.

 

مطالب مرتبط:

ریتادر ایسوزو

تفاوت ایسوزو ۶ تن و ۸ تن

ایسوزو ۶ تن

ایسوزو کله جدید بهتره یا قدیم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب منتشر شده:

درخواست وانت و نیسان