این باربری تمام بار های شما را بصورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار میدهد.

پایانه باربری کرج

فهرست مطالب

 در این مقاله قصد به معرفی پایانه باربری کرج محمدشهر را دارد تمامی اطلاعات اعم از آدرس و شماره های تماس پایانه بار و باربری کرج را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. پایانه بار کرج با نام پایانه باربری شهید کلانتری در پشت ترمینال قرار دارد آماده ارائه خدمات برتر در حوزه ارسال خرده بار به شهرستان در خدمت شما است شما میتوانید با استفاده از این شرکت حمل بار و جابجایی به شهرستان مورد نظر خود را انجام دهید.

شرکت باربری بین شهری تمام خدمات حمل بار بین شهرها را برای شما انجام میدهد.

آدرس پایانه باربری کرج

اگر قصد پیدا کردن و به آدرس پایانه بار کرج نیازمند هستید. آدرس پایانه باربری کرج یا همان پایانه محمد شهر کرج دقیقاً در پشت ترمینال باربری کرج به بلوار کامیون‌داران است. در شهرک کامیون‌داران کرج اعلام به بار و صدور بارنامه دولتی برای حمل بار خرده بار نیز انجام می‌شود. بیشترین تعداد کامیون در استان البرز به این محل اختصاص دارد.

برای ارتباط و آدرس دقیق از پایانه بار کرج می‌توانید به آدرس میدان استاندارد بلوار کامیون‌داران جنب سی ان جی دقیقاً پشت ترمینال شهید کلانتری کرج مراجعه نمایید. آدرس دقیق این پایانه دقیقاً ضلع شمالی از ترمینال شهید کلانتری محسوب می‌شود. از محل اسکان خاورهای پایانه را مشاهده نمایید.

ولی به گفته‌ی مدیر راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز باربری ماشین سنگین ندارد. رانندگان و صاحبان بار و مشتریان با مراجعه پایانه باربری تهران می‌توانند در از پایانه باربری کرج را در اتوبار اسلام‌شهر برای ماشین‌های سنگین استفاده کنند. پایان رسمی بار دقیقی برا به‌عنوان پایانه بار در استان البرز وجود ندارد. برای پیدا کردن باربری کرج به شهرستان می‌توانید به لینک همین صفحه مراجعه نمایید.

 

پایانه باربری کرج

شماره پایانه باربری کرج

شماره تلفن پایانه باربری در کرج در پایین صفحه است. پایانه باربری کرج در آدرس میدان استاندارد، بلوار کامیونداران، جنب CNG قرار دارد. با شماره پایانه بار در کرج تماس بگیرید تا دوستان ما در پایانه بار کرج شما را راهنمایی کنند. شماره هایی در زیر مقاله درج شده شماره های ارتباطی پایانه بار کرج هستند.

امیدواریم تمام اطلاعات مربوط به این صفحه مورد قبول شما قرار گرفته باشد. در صورتی که شما هم اطلاعاتی در این باره داشتید در اختیار ما قرار دهید. بصورت کامنت گذاری در پایین همین صفحه در خدمت شما هستیم.

۰۲۶۳۲۷۵۴۹۱۰ 

۰۲۶۳۲۷۵۴۹۱۱ 

۰۲۶۳۲۷۵۴۹۱۲

پایانه بار کرج

شهر کرج فاقد پایانه باربری ماشین سنگین است و رانندگان و صاحبان بار و مشتریان به پایانه باربری تهران مراجعه می‌کنند. اساسا پایانه باربری کرج، پایانه باربری اسلامشهر و پایانه باربری تهران، هر سه یکی هستند.

پایانه باربری اسلامشهر در کیلومتر ۱۲ جاده تهران-کرج واقع شده است و به عنوان پایانه اصلی برای تردد بار به شهرهای رباط کریم، ساوه، قم، کاشان، اصفهان و سایر شهرهای غربی و جنوبی کشور شناخته می‌شود. این پایانه دارای مساحتی بالغ بر ۳۰ هکتار است و ظرفیت پذیرش روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ تن بار را دارد.

 

مطالب مرتبط:

پایانه باربری تهران

باربری کرج به مشهد

باربری کرج به تبریز

باربری کرج به اصفهان

باربری کرج به مازندران

باربری کرج به رشت

باربری کرج به کرمانشاه

باربری کرج به اردبیل

باربری کرج به اهواز

باربری کرج به شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب منتشر شده: