این باربری تمام بار های شما را بصورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار میدهد.

قیمت باربری تهران به داراب

فهرست مطالب

قیمت باربری تهران به داراب بر حسب کیلومتر محاسبه می شود و معلوم می شود که فاصله مبدا و مقصد یعنی از تهران به داراب بر حسب کیلومتر محاسبه شده و در عدد ۱۷۰۰ ضرب می شود و عدد بدست آمده کرایه بار است. همچنین بیمه نامه صادر شده به مبلغ در فاکتور و کلیه کالاها درج خواهد شد. در قسمت پایین مبل؛ ها درج گردیده است.

قیمت باربری تهران به داراب

نمی توان قیمت باربری تهران به داراب در حدود ۶۸۰۰ هزار تومان برای متشین های بزرگ اسباب کشی گذاشته ایم. به عنوان مثال، باید میزان باری که می خواهید حمل کنید را مشخص کنیم. دوم، شما به چندین کارمند در نقطه شروع و در مقصد خود نیاز دارید به هزینه کار فکر کنید. علاوه بر این، وسیله نقلیه ای که برای رانندگی از آن استفاده می کنید نیز بر این موضوع تأثیر دارد.

فاصله تهران تا داراب در استان فارس ۱۰۹۷ کیلومتر است که برای بارهای سبک با وانت نیسان و کامیونت ۱۳ ساعت و ۱۵ دقیقه و بار برای بارهای سنگین با خودرو و کامیون ۱۴ ساعت و ۴۵ دقیقه طول می کشد. خدمات باربری تهران به داراب هر شبانه روز با مجوز حمل و نقل و بیمه با نازلترین قیمت ارائه می شود.

 

کرایه وانت پیکان از تهران به داراب ۳۰۰۰ هزار تومان
کرایه نیسان از تهران به داراب ۳۵۰۰ هزار تومان
کرایه خاور از تهران به داراب ۵۸۰۰ هزار تومان
کرایه کامیون از تهران به داراب ۶۸۰۰ هزار تومان
کرایه تریلی از تهران به داراب تماس بگیرید
دستمزد کارگر بارگیری ۲۰۰ هزار تومان

 

باربری ما آماده ارسال انواع کالاها و بارهای شما از تمام نقاط تهران به داراب در استان فارس می باشد و کلیه خدمات در اسرع وقت ارائه می گردد. کامیون های فوق بهترین خودروهای باربری جهت حمل اثاثیه به شهرهای مختلف منطقه فارس می باشند. برای استفاده بهتر از خدمات ما در باربری از تهران به شیراز استفاده و بار های خود آسان تر و با هزینه ی کم تر به مقصد مورد نظر برسانید.

این خودروها به لطف سقف خود محافظت خوبی از مبلمان شما ارائه می دهند. داراب یکی از قدیمی‌ترین و تاریخی‌ترین شهرهای استان فارس است که از شیراز ۲۵۴ کیلومتر فاصله دارد.

این شهرستان از شمال به شهرستان نی ریز و استهبان، از شرق به استان هرمزگان، از جنوب به شهرستان لار و زرین دشت و از غرب با شهرستان فسا همسایه است، زیرا شهرستان داراب دارای شرایط اقلیمی بسیار متنوعی است.

 

قیمت باربری تهران به داراب

حمل بار به داراب

حمل بار به داراب حمل و نقل روزانه از تهران به داراب را با تمامی وسایل حمل و نقل انجام می دهد. برای حمل بارهای سبک تا وزن ۲ تن از کامیون ها و وانت نیسان و برای حمل بارهای بسیار سنگین و حجیم از انواع کامیون، کامیون و تریلر استفاده می شود.

باربری تهران به داراب با ۱۵ سال سابقه در صنعت باربری خدمات بیمه و بارنامه دولتی رایگان را به شما ارائه می دهد. شرایط، محصولات کشاورزی این شهرستان نیز بسیار متنوع است. محصولات عمده داراب مرکبات، گندم، پنبه، ذرت و خرما است.

با وجود اینکه داراب یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گندم در کشور است. پرتقال داراب در بین محصولات کشاورزی شهرت دارد. حمل بار به داراب همه روزه و ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات باربری مدرن می باشد، فقط با تماس تلفنی، خدمات باربری تهران به داراب با بارنامه دقیق و بیمه با توجه به هزینه باربری ارائه می شود.

حمل بار به شهرستان با نازلترین کرایه باربری برای حمل انواع کالا یا اثاثیه و اثاثیه منزل و اداری و درخواست ارزانترین نرخ باربری و خدمات رزرو از تهران به داراب در این باربری با کارشناسان باربری باربری تهران به داراب تماس بگیرید. خدمات باربری و حمل بار از تهران به داراب را با ارزان ترین قیمت ارائه می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب منتشر شده: