این باربری تمام بار های شما را بصورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار میدهد.

انواع کامیون اسباب کشی

فهرست مطالب

وسایل نقلیه ای مانند خاور، ایسوزو و هیوندا اغلب به عنوان کامیون اسباب کشی استفاده می شوند. انواع کامیون اسباب کشی شامل دو مدل ۶۰۸ و ۸۰۸ هستند که بیش از ۹۰ درصد اثاثیه کامیون خاور ۶۰۸ را حمل می کنند، در حالی که مدل های دیگر ابتدایی تر و نامنظم تر هستند. طول آن ۵.۵ متر، مقاوم در برابر نفوذ باد و باران می باشد. کامیون هایی که انواع کامیون اسباب کشی به شهرستان حمل می کنند. از طرفی دیوار و کف اتاق کامیون برای جلوگیری از آسیب دیدن تجهیزات موکت شده است. در عین حال از پتوها و پارچه های ضخیم برای جلوگیری از ساییده شدن به بدن یا به یکدیگر استفاده می شود.

انواع کامیون اسباب کشی

در سرتاسر دنیا از انواع کامیون اسباب کشی برای جابجایی اشیا استفاده می شود. در ایران اغلب از کامیون مسقف استفاده می کنند. در مدل های بنز ۶۰۸، هیوندا و ایسوزو روکش هایی وجود دارد. به دلیل ممنوعیت ورود کامیون و تریلی به داخل شهر در روز و پارک نامناسب، از کامیون های بزرگ برای تردد استفاده نمی شود.

خاور و کامیون به ترتیب مودهایی هستند که مردم برای سفارش اتومبیل برای حمل اثاثیه منزل استفاده می کنند. اسباب کشی منزل به درخواست مشتری با وانت نیسان و خاور و کامیون سرپوشیده انجام می شود. مردم همچنین از عبارات کانتینر دار برای خودروهای سقف دار استفاده می کنند.

نیسان، خاور، ایسوزو و هیوندا بیشترین خودرویی هستند که مشتریان باربری حمل بار بین شهری تلفنی از ما درخواست می کنند. طول جایگاه امتیاز کامیون ۵.۲۵ متر، عرض ۲.۲۰ متر، ارتفاع ۲.۴۵ متر و ارتفاع ۳.۲۰ متر است. خاور بنز بیشتر برای مرکز شهر مناسب است که از نظر سرعت با ایسوزو قابل مقایسه نیست و برای شهر مناسب نیست.

 

انواع کامیون اسباب کشی

جابجایی انواع کامیون

کامیون در لغت به معنای خودرویی است که برای حمل هر نوع محموله ای استفاده می شود. بسته به نوع بار و وزن و ابعاد بار، کامیون نام و شکل خاصی دارد. سرعت کامیون و شکل کامیون را از هر دو منظر مورد بحث قرار می دهیم. انواع کامیون اسباب کشی از نظر سرعت کامیون ها به دو دسته تندرو و کندرو تقسیم می شوند.

کامیون تندرو: کامیون هایی که می توانند بیش از ۹۰ کیلومتر در ساعت حرکت کنند، خودروهای سریع نامیده می شوند. کامیون های پرسرعت اغلب برای حمل و نقل کالا به خارج از شهر استفاده می شوند. در میان شرکت های حمل و نقل، فضای اضافی برای حمل و نقل اثاثیه با سرعت بالا در خارج از شهر بسیار زیاد است. این گروه شامل خودروهای ایسوزو، فوسو، هیوندای، الوند و جک است.

 کامیون های کندرو: اساسا ما به کامیون های کم سرعت کندرو می گوییم. خودروهای کندرو قدرت بیشتری دارند. در اتوبار بلاست، کامیون کندرو خود را خاور می نامیم. از کامیون کندرو برای بارهای درون شهری استفاده کنید. بیشتر مناطق ترافیکی داخل شهر است.

انواع ماشین اسباب کشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب منتشر شده:

درخواست وانت و نیسان