این باربری تمام بار های شما را بصورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار میدهد.

تفاوت خاور ۶۰۸ و ۸۰۸

فهرست مطالب

تفاوت خاور ۶۰۸ و ۸۰۸ را بصورت کلی با هم مقایسه میکنیم. معنی عدد مقابل خاور: بنز ۶۰۸ هشتاد اسب قدرت دارد عدد ۶ بیانگر تحمل تناژ شاسی که ۶ تن است و عدد ۸ بیانگر قدرت موتور که باید در ۱۰ ضرب بشه که می‌شود ۸۰. همه کامیون‌های بنز همین‌طور هستند. یا از نظر یک راننده دیگر معنای ۶۰۸: ۶ که می‌شود تناژ و ۸۰۸ هم می‌شود ۸۰ اسب بخار و خاور ۸۰۸ هم کلاْ ۸ تن است و ۴۲۰۰ تن وزن خودش. بعضی‌ها ۴ تا ۵ تن بار میزنند. همچنین ترمز خاور ۸۰۸ بادی است ولی ترمز ۶۰۸ روغنی است

پس در اسب بخار برابرند ولی اولین تفاوت خاور ۶۰۸ و ۸۰۸ و  ظرفیت ۸۰۸ دو تن بیشتر از ۶۰۸ است. قدرت موتور خاور: قدرت خاور ۸۰۸ و ۶۰۸ هردو ۸۰ اسب بخار است. برای اطلاع از ظرفیت بار تمام کامیون های خاور بر روی کلمه لینک ظرفیت بار خاور بزنید.

تقاوت ظاهری دو خاور ۶۰۸ و ۸۰۸

در مورد تفاوت خاور ۶۰۸ و ۸۰۸ می‌توان گفت خاور ۸۰۸ با ۶۰۸ تفاوت آنچنانی ندارد. جز در ظاهر طول خاور ۸۰۸ معمولا ۶ متری هست و خاور ۶۰۸، ۵ تا ۵ و نیم متری است.

 معمولا خاور ۶۰۸ مسقف هستند و درون شهری بصورت بارهای داخلی برای اسباب کشی به شهرستان و حمل اثاثیه منزل مورد استفاده قرار میگیرند. ولی خاور ۸۰۸ رو باز هستند و اغلب بصورت کفی بغل دار برای بارهای شهرستان و شرکتی یا سازمانی مورد استفتده قرار میگیرند.

کامیون های روباز دارای اتاق های جانبی برای انواع بار هستند و با چادرهای برزنتی و نایلون های بزرگ پوشیده شده اند. خاور های سرپوشیده دارای محفظه بار سرپوشیده هستند که بهترین گزینه برای محافظت از بار در برابر شرایط جوی مختلف است. به همین دلیل، سقف تخت اغلب برای حمل اثاثیه، لوازم خانگی و اداری است و محموله های تجاری بسته بندی شده استفاده می شود.

 

تفاوت خاور 608 و 808

تفاوت تناژ خاور ۶۰۸ و ۸۰۸

تفاوت خاور ۶۰۸ و ۸۰۸ در مساله ی بعدی تفاوت تناژ خاور ۶۰۸ و ۸۰۸ است که خاور ۶۰۸ ظرفیت تناژ ۶ تن و خاور ۸۰۸ ظرقیت تناژ ۸ تن است. یعنی خاور ۶۰۸ با وزن خود کامیون در حدود ۳ تن بار میتواند بزند و خاور ۸۰۸ در خدود ۴/۵ الی ۵ تن بار را میبرد. این تفاوت تناژ امتیاز بسیار زیادی برای برتری خاور ۸۰۸ محسوب میشود.

تفاوت اصلی بین خاور ۶۰۸ و خاور ۸۰۸ در ویژگی‌ها و امکانات آن‌ها است. هر یک از این مدل‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند که بسته به نیاز و ترجیحات شما می‌توانید یکی را انتخاب کنید. برای مثال، خاور ۶۰۸ از نظر سیستم‌های امنیتی و راحتی داخلی برجسته است، در حالی که خاور ۸۰۸ از طراحی زیبا و سیستم‌های پیشرفته‌ای مانند ناوبری هوشمند و صوتی با کیفیت بالا برخوردار است.

تفاوت خاور ۶۰۸ و ۸۰۸ در گواهینامه رانندگی

تفاوت خاور ۶۰۸ و ۸۰۸ در گواهینامه رانندگی به منظور این است که برای رانندگی کامیون خاور ۶۰۸ گواهینامه راهنمایی و رانندگی پایه دو کافی است. این در حالی است که رانندگی کامیون خاور ۸۰۸ گواهینامه راهنمایی و رانندگی پایه یک لازم است. این یکی از امتیازات برتری کامیون ۶۰۸ است در مقایسه با ۸۰۸ محسوب میشود. برای اطلاعات کامل برای گواهینامه تمام ماشین های خاور کلمه گواهینامه لازم برای خاور را لمس کنید.

در پایان نتیجه میگیریم هر دو خاور ۶۰۸ و ۸۰۸ امتیاز های مختلفی دارند. از لحاظ تناژ ۸۰۸ برتر است. از نظر گواهینامه و تردد در شهر خاور ۶۰۸ مناسب تر است. در میزان اسب بخار نیز هر دو کامیون برابر هستند. تفاوت خاور ۶۰۸ و ۸۰۸ را برای شما در این مقاله توضیح دادیم باشد که مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

فرق خاور ۶۰۸ با ۸۰۸

در تفاوت خاور ۶۰۸ و ۸۰۸ یا فرق خاور ۶۰۸ و ۸۰۸ خودروهای خاور ۶۰۸ و ۸۰۸ از نظر اندازه و کاربری مشابه هستند اما دارای تفاوت‌های زیادی در اجزای فنی و تجهیزات هستند. به طور کلی، خودرو خاور ۸۰۸ نسبت به خودرو خاور ۶۰۸ با کیفیت و تجهیزات بهتری مجهز شده است.

به عنوان مثال، خودرو خاور ۸۰۸ دارای موتوری با حجم ۸۱۷۰ سی سی و قدرت ۲۲۵ اسب بخار است، در حالی که خودرو خاور ۶۰۸ دارای موتوری با حجم ۷۲۳۷ سی سی و قدرت ۲۲۰ اسب بخار است. همچنین، خودرو خاور ۸۰۸ با سیستم ترمز هیدرولیک هوشمند و گیربکس خودکار یا دستی مجهز شده است، در حالی که خودرو خاور ۶۰۸ دارای گیربکس دستی و سیستم ترمز هیدرولیک ساده است.

همچنین، خودرو خاور ۸۰۸ دارای تجهیزاتی مانند سیستم صوتی ویدئویی، سیستم گرمایش و سرد کننده هوا، سیستم تهویه هوا، سیستم کنترل فشار تایر، فرمان هیدرولیکی، و ترمز هیدرولیک هوشمند است. این در حالیست که خودرو خاور ۶۰۸ دارای برخی از این تجهیزات مانند سیستم گرمایش و سرد کننده هوا است ولی برخی از تجهیزات دیگر را ندارد.

در کل در تفاوت خاور ۶۰۸ و ۸۰۸، خودرو خاور ۸۰۸ در مجموع با کیفیت و تجهیزات بهتری نسبت به خودرو خاور ۶۰۸ مجهز شده است. اما هر دو خودرو برای کاربردهای سنگین مانند حمل بار و کشاورزی مناسب هستند.

 

مطالب مرتبط:

تفاوت خاور ۸۰۸ و ۸۱۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب منتشر شده:

درخواست وانت و نیسان